Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Φεβρουάριος, 2013

61 προιόντα στη 14η διάθεση χωρίς μεσάζοντες στην Αργυρούπολη

Νέα διάθεση προϊόντων στις 2 Μαρτίου στην Αργυρούπολη Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης, σε συνεργασία με το Κίνημα Αλληλεγγύης και Αντίστασης, οργανώνει νέα διανομή προϊόντων, προκειμένου να προμηθευτούν οι οικογένειες της πόλης μας, τα απαραίτητα για την συντήρησή τους τρόφιμα. Όλα τα προϊόντα που διατίθενται, είναι υψηλής ποιότητας, σε τιμές που είναι πολύ προσιτές, με τη συνεργασία  παραγωγών από κάθε γωνία της πατρίδας μας, βάσει των κανόνων της κοινωνικής οικονομίας. Η διανομή και στις  2 Mαρτίου 2013 , θα γίνει έξω από το πρώην Δημαρχείο Ελληνικού (25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας Ελληνικού).Η διανομή προϊόντων, που αυτή τη φορά είναι περισσότερα από κάθε άλλη φορά, περιλαμβάνει: 1. Πατάτα για φούρνο (μικρες), από τη Στερεά Ελλάδα, τελευταίας συγκομιδής, προς 0,33 €/κιλό, σε συσκευασία των 21 κιλών. 2. Αλεύρι κίτρινο από ελληνικά σιτηρά, προς 0,60 €/κιλό σε συσκευασία 10 κιλών, δηλαδή 6 ευρώ η συσκευασία. 3. Αλεύρι άσπρο από ελληνικά σιτηρά, προς 0,60 €/κιλό σε

Δίκτυο Αλληλεγγύης Χολαργού-Παπάγου «Αγορές Χωρίς Μεσάζοντες»

Εικόνα
Ποιοι είμαστε; Το Δίκτυο Αλληλεγγύης Χολαργού-Παπάγου «Αγορές χωρίς Μεσάζοντες» είναι μια πρωτοβουλία του Δικτύου Πολιτών Χολαργού-Παπάγου, που μέσω της εθελοντικής προσφοράς και δράσης αντιστέκεται στα πρωτοφανή και συνεχώς εντεινόμενα φαινόμενα κοινωνικής διάλυσης και καταστροφής τα οποία είναι το αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών αυτών που μας κυβερνούν και κυβέρνησαν τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Όχι μόνο δεν «τα φάγαμε μαζί» αλλά όλο και περισσότεροι δυσκολευόμαστε πια να προμηθευτούμε τα απαραίτητα. Άλλοι άνεργοι, άλλοι με μειωμένο μισθό ή σύνταξη, όλοι θύματα των αλλεπάλληλων μνημονίων και με τις υποχρεώσεις να τρέχουν. Την ίδια στιγμή όμως, οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυξάνονται. Μια χούφτα μεγάλων εταιρειών εμπορίας τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, ελέγχοντας τη διακίνησή τους και καθορίζοντας τις τιμές τους, δημιουργεί «καρτέλ» κερδο¬σκοπώντας ασύστολα σε βάρος των καταναλωτών. Με βάση τις παραπάνω διαπιστώσεις, δίνοντας την μάχη της επ